De vogels zijn bijna weg en de honden gaan weer aan de lijn, dus kunnen we binnenkort weer los op de plas. Maar voor het zover is, zijn er nog een aantal open eindjes die ondanks hard werken van een aantal klussers nog niet helemaal af zijn. We willen graag zaterdag 17 en zondag 18 april besteden aan het gereed maken van de laatste klussen. De belangrijkste klussen zijn:
Kortom er is voor iedereen wel iets te doen.
Vanwege Corona zullen we ons goed aan een aantal regels moeten houden, zoals het houden van 1.5 meter onderlinge afstand en het registreren bij binnenkomst op de flipover. Gelukkig speelt alles zich voornamelijk buiten af
Programma zaterdag 17 april én zondag 18 april…
Rond 09:30 – start
12:30 – lunch (met zelf meegenomen broodtrommel, wij doen de koffie/thee)
13:00 – start middag
16:00 – boel opruimen
We hebben het weekend opgedeeld in 4 dagdelen. Vanwege de restricties die bestaan rondom Corona en om een inschatting te kunnen maken van het aantal mensen dat tegelijkertijd aanwezig zal zijn, vragen wij je om je in te schrijven voor één of meerdere dagdelen via de knop hieronder.
Voor vragen kun je mailen naar ofni.[antispam].@wvop.nl
Hoe klein of groot je bijdrage ook, alle hulp is welkom! Steek je handen uit je mouwen; Samene maken we de vereniging weer klaar voor het seizoen, in deze corona tijd is het erg lekker om even bezig te zijn én je voldoet daarbij ook meteen aan (een deel van) de werkregeling die in de statuten staat vermeld. Heb je een betere reden of een beter doel nodig?? … …
Kan ik nog iets meenemen?
Wanneer je komt helpen en je bent in het bezit van één of meerdere onderstaande zaken, zou je dit dan mee willen nemen? Daar zouden wij enorm mee geholpen zijn.
Mocht je een van deze dingen mee kunnen nemen, zou je dat dan aan willen geven bij je aanmelding?
Ook komend weekend wordt al hard gewerkt. Wil je dan ook komen helpen? Stuur dan even een mail naar tuonra.gnik.[antispam].@gmail.com .
Wij hopen iedereen weer te kunnen begroeten in het weekend van 17 en 18 april op de vereniging.
Namens het Klusteam en het bestuur alvast dank en tot dan!